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04. März 2020
eTravel World
Die Größe und Zukunft des asiatischen Reisemarkts
04. März 2020
12:00 - 12:30 Uhr
Halle 7.1b, eTravel Lab
- Asien ist der größte Wachstumstreiber der internationalen Tourismusindustrie
- Steigende Kaufkraft und technologische Innovationen haben das Reiseverhalten verändert
- Führungskräfte aus verschiedenen asiatischen Ländern berichten, wie sie sich auf die wandelnden Bedürfnisse der unterschiedlichen Reisenden einstellen
Destinations
Better City Life through Smart Tourism
04. März 2020
15:00 - 15:45 Uhr
CityCube Berlin, Saal A1
- How to create a competitive advantage for attractive and livable urban destinations
- The disruptive power of mobile applications, technology, big data, augmented reality and new social media bears a lot of chances for destinations and tour operators to create a new visitor experience.
- Becoming a smart urban destination requires a well thought and integrated approach.
- The World Tourism Cities Federation (WTCF) has just recently released the “Global Report on Smart Tourism in Cities” sharing the results of a comprehensive research on smart tourism in urban destinations.
- This panel aims at providing a platform for learning about the outcome and conclusions made in the WTCF research.
- At the same time, it intends to give all stakeholders a stage to share their experiences in implementing smart initiatives and use technology as a tool to create extraordinary experiences and enable visitors to better enjoy their stay in a destination.
05. März 2020
Wellness
Touristischer Gesundheitsmarkt in Sri Lanka: Ayurveda als Umsatzgenerator
05. März 2020
11:00 - 11:25 Uhr
CityCube Berlin, Saal A1
Wellness
Mental Wellness: Die konsequente Weiterentwicklung eines ganzheitlich orientierten Angebots
05. März 2020
13:25 - 13:45 Uhr
CityCube Berlin, Saal A1
06. März 2020
Destinations
Chinese Social Media: Wie man chinesische Outbound-Touristen anzieht
06. März 2020
12:00 - 12:45 Uhr
CityCube Berlin, Saal A4/A5
- Chinese Social Media and their influence on the travel industry.
- How to promote destinations on Wechat, Weibo, IQIYI, Tik Tok (Douyin) and others.
- The big shift from search advertising to content advertising and influencer marketing.