Navigation | Seiteninhalt | Zusätzliche Informationen

Seiteninhalt

Eventsuche

Suchergebnis (6 Treffer)

04. März 2020

eTravel World

Datenauswertung statt Umfragen: Wie man den Reisemarkt im digitalen Zeitalter analysiert

04. März 2020
10:30 - 11:00 Uhr

Halle 7.1b, eTravel Lab

  • Datenanalyse statt Umfragen: Welche Reisetrends erwarten uns 2020?
  • Was denken Reisende über Marken und Produkte?
  • Welche Marketingkampagnen sind erfolgreich?
  • Das Potenzial der Daten und wie man es nutzt

Future

ITB CEO Interview

04. März 2020
14:00 - 14:45 Uhr

CityCube Berlin, Saal A4/A5

05. März 2020

eTravel World

eTravel Lab Day 2

05. März 2020
10:30 - 14:00 Uhr

Halle 6.1, eTravel Stage

Aktuelles zu PSD2, Studien und neue Ideen fürs Destinationsmarketing bieten einen bunten Mix an Insights am zweiten Vormittag im eTravel Lab. Details zu allen Einzelveranstaltungen in Kürze hier.

Marketing

ITB CEO Interview: Operating in Unprecedented Times

05. März 2020
12:00 - 12:45 Uhr

CityCube Berlin, Saal A4/A5

  • TUI’s CEO has been orchestrating a major pivot for years.
  • The transformation saw this legacy tour operator become a deeply vertically integrated travel business with significant assets in multiple supplier categories. 
  • In the wake of Thomas Cook’s demise, a new wave of opportunities and challenges now require a renewed emphasis. 
  • Back for a second year at ITB, Fritz Joussen and Philip Wolf’s conversation on stage should not be missed.

06. März 2020

Destinations

Chinese Social Media: Wie man chinesische Outbound-Touristen anzieht

06. März 2020
12:00 - 12:45 Uhr

CityCube Berlin, Saal A4/A5

  • Chinese Social Media and their influence on the travel industry.
  • How to promote destinations on Wechat, Weibo, IQIYI, Tik Tok (Douyin) and others.
  • The big shift from search advertising to content advertising and influencer marketing.

Destinations

Instagram, Influencer & Co: Die unterschätzten Herausforderungen für Destinationen

06. März 2020
16:00 - 16:45 Uhr

CityCube Berlin, Saal A4/A5

  • Through Instagram and Facebook dynamic experiences that engage with travelers can be created.
  • Photos and videos are used to tell the visual story of a destination. 
  • Social advertising platforms add context to images through Instagram Stories, video, or geo-tagging locations.
  • Travelers are provided with a more unique, inspirational experience as they dream. 
  • Learn how to drive engagement and how to turn this inspiration into bookings.
  • What role do Influencers play?

Optionen